Завдання

  • Представити лінійку біфідойогуртів Activia як найкращий вибір для сніданку.
  • Представити категорію густих йогуртів Activia.
  • Досягти охоплення у 344 700 контактів.

Клієнт

 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

Danone — міжнародна компанія, що має в Україні два напрямки бізнесу: молочна продукція та продукти дитячого харчування. Перший напрям представлений зокрема брендом Activia — йогуртами з біфідобактеріями Actiregularis, які покращують травлення за умов регулярного споживання продукту.

Цільова аудиторія

MasterCard-map

Кампанія була орієнтована на жінок з усієї України.
  • сучасні українські жінки, які активні в соціальних мережах;
  • стежать за трендами;
  • дбають про своє здоров’я та красу.

Інсайт

У комунікації про властивості продукту ми вирішили використати ширше коло тем, ніж уже традиційні кулінарія та здоров’я — це також продуктивність, якісне проведення часу та корисні звички. Однією з таких є збалансований сніданок, який мультизадачні українки нерідко пропускають. Сніданок ми прив’язали до інших ранкових дій і створили проект про те, як корисно розпочати день.

Щоб виробити певну звичку в широкої аудиторії, потрібен авторитет і рівень довіри українських блогерів та лідерів думок. Протягом двох тижнів вони мали розповідати про свій досвід сніданків з Activia та долучати до програми свою аудиторію, бо саме за 14 днів відбувається закріплення нових моделей поведінки.

Процес

Каналами ActiviaChallenge стали Facebook та Instagram.

Механіка

Щодня впродовж двох тижнів блогери-учасниці Activia Challenge отримувати по пакету сніданків із густим йогуртом Activia, ділилися враженнями в соцмережах і запрошували читачок долучитися до конкурсу на сторінці проекту: http://activia.ua/.

Конкурс передбачав «активацію» однієї з корисних звичок: сніданку, контролю денної норми сну та споживання води, добрих справ, читання чи різних видів активного відпочинку. Учасники мали змогу поділитися результатами челенджу на сайті та отримати корисні подарунки.

 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia
 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

Вибір лідерів думок

Авторок блогів із бази контактів, напрацьованої за шість років, підбирали за відповідністю до побутових інтересів цільової аудиторії: рецепти, краса, здоров’я, фітнес, тайм-менеджмент.

У програмі взяли участь 10 жінок-лідерів думок і блогерів із різних сфер, яких ми попросили поділитися враженнями про отримані сніданки на сторінках у соціальних мережах. Серед них:

 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

Наталя Фіщенко
б’юті-блогер на YouTube
 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

Тетяна Гриньова
співвласниця bit.ua та Fitior, учасниця Fitness Geek Camp
 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

Яна Станішевська
фіналістка телешоу «Холостяк»

 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia
 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

Контент

Крім збалансованого меню, сніданки мали емоційне наповнення і щоденні поради щодо того, як зробити ранок особливим.

 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia
 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

 

 be-it agency, case study, smm, лидеры мнений, activia

Результати

    Охоплення кампанії перевищило заплановані KPI і досягло кількості 505 265 контактів.

Ми отримали більше 50 публікацій у соцмережах на тему Activia Challenge.

Команда проекту

DANONE

Менеджер з маркетингу торгових марок: Ярослав Коваль
Старший бренд-менеджер: Вікторія Мокра
Бренд-менеджер: Анна Закутська
Стажист відділу маркетингу: Юлія Жемова
Менеджер з розвитку нових медіа: Олександр Здрок
Cтарший діджитал маркетинг спеціаліст: Марина Ков’ярова

Be—it Agency

Керівник B2C відділу: Ельнара Іманова
Менеджер проектів: Марина Резнік
Молодший координатор проектів: Надія Мельничук